Správa pronájmu POHODA
Pokud jste časově vytíženi, nebydlíte v blízkosti své pronajaté nemovitosti nebo jednoduše nechcete věnovat volný čas komunikaci s nájemníky a řešení časově náročnou agendu spojenou s pronájmem, je SLUŽBA POHODA ideálním řešením právě pro vás.
Specializujeme se na správu dlouhodobých pronájmů s minimální délkou trvání jednoho roku a s možností prodloužení nájemního vztahu. Zajišťujeme komplexní péči o nemovitosti různých velikostí, stáří, vybaveností po celé Praze a jejím okolí.
Našim cílem je poskytovat stabilní a bezproblémový příjem. Vaše nemovitost bude v dobrých rukou. Postaráme se o vše potřebné, zatím co vy si užíváte klid a volný čas.
Preferujeme zodpovědné a dlouhodobé nájemníky a dbáme na to, aby vaše investice nevyžadovala víc, než je nezbytné.


Dlouhodobá SPRÁVA POHODA zajistí kompletní servis spojený s pronájmem vaší nemovitosti. Postaráme se o vyhledání vhodného nájemce a přípravu nájemní smlouvy v souladu s platnou legislativou.
Zajistíme pravidelné i nepravidelné opravy, odstranění poruch a organizaci revizi. Neopomínáme administrativní stránku od uchování nájemních smluv, dodatků, evidenčních listů, vyúčtování služeb a hlášení cizinců na cizinecké policii.
Jsme k dispozici pro každodenní komunikaci a řešíme drobné i větší požadavky nájemníků a předcházíme případným nedorozuměním a problémům.
Co vám zajistíme

Dokumentace a archivace
Archivace dokumentů - sdílené cloudy, ke kterým mají vlastníci přistup. Uložení originální smlouvy, klíčů, čipů, ovladačů a přístupových kódů tak, aby vše bylo transparentní a dohledatelné.
Příprava a úprava nájemních smluv a dodatků při změně výše nájemného, poplatků a energií. Samozřejmostí jsou také protokoly a fotodokumentace nemovitosti.
Evidování a uchovávání pošty a její zpracování a předání
Příprava plných mocí a jiných dokumentů ke komunikace s nájemníky a úřady na přání vlastníka nemovitosti.

Komunikace a asistentce
Komunikace s nájemníky během celé doby trvaní nájemní smlouvy, ale také spolupráce se správou domu, SVJ, developery či jednání úřady a dodavateli.
Předání a převzetí nemovitosti od nájemců, včetně kontroly stavu jednotky před předáním, během pobytu a po ukončení nájemního vztahu.
Vyřízení reklamací spotřebičů a dalšího vybavení, které je v záruce. Zajištění pozáruční servisu formou opravy našich spolupracujících techniků.
Asistenci při pojistných událostech a komunikace s pojišťovnou

Finanční agenda
Stanovení cenové strategie nájemného dle tržní situace, lokality, velikosti, stavu a vybavenosti bytové jednotky.
Určení fixních nákladů jednou ročně nebo při ukončení nájemní smlouvy, vypořádání jistoty, stanovení nové výše nájemného a výše služeb a energií dle evidenčního listu.
Převod energií na nájemce či zpět na vlastníka při novém nájemním vztahu nebo naopak jeho ukončení.
Poradenství při investování do nájemní nemovitosti, pokud se vlastník rozhodne ji zhodnotit modernizací nebo změnou stylu, vybavením nebo záměrem pronájmu.

Nájemní vztahy
Výběr vhodného nájemce, ověření bezdlužnosti, předložení pracovní smlouvy a finanční bonita nájemce jeho rodiny.
Komunikace s nájemci, pomoc při řešení požadavků, sporů, asistence během trvaní nájemní smlouvy. příprava potvrzení o ubytování či jiných dokumentů
Automatické prodloužení nebo ukončení nájemní vztahu dle termínů či náhle vzniklých situacích, které mají za příčinu dřívější ukončení nájemného vztahu
Včasné a opětovné pronajmutí nemovitosti tak, aby nájemní smlouvy na sebe co nejlépe navazovaly a nevznikaly finanční ztráty.

Základní technická správa nemovitostí
Osobní prohlídka a kontrola technického stavu nemovitost, před zahájením nájemní smlouvy či ukončením nájemního vztahu.
Protokol o technickém stavu, podrobná evidence vybavení, fotodokumentace, doporučení a návrh nezbytných oprav.
Pravidelná inspekce nemovitosti během trvání nájmu, kterou v rámci SPRÁVA SPOLU provádíme jednou ročně a to většinou při výročí nájemní smlouvy nebo při podezření, že nájemce zanedbává úklid či pravidelnou údržbu bytové jednotky.
Zajištění revizí, pravidelných servisů a hlídání termínů platnost a to vše v zákonných lhůtách, buď na náklady vlastníka nebo nájemce.

Rozšířená technická správa nemovitostí
Asistence při výměně zámků, zajištění zámečnické firmy v případě ztráty nebo odcizení, pořízení kopií klíčů od bytových jednotek a poštovních schránek.
Pomoc s nákupy a montáží nového nábytku a spotřebičů, zpřístupnění bytu technikům.
Zajištění drobných oprav, výmalby celé jednotky nebo její části, likvidace a stěhování starého nebo nevhodného nábytku a spotřebičů.
Smluvní zajištění komunikačních služeb jako je internet a TV, pomoc výběrem poskytovatele a ověření dostupnosti.
Extra placené služby
Vyklízení starého nebo nevhodného nábytku, stěhování nebo jeho uskladnění.
Zastupování na schůzi SVJ na základě plné moci a to pravidelně nebo jednorázově.
Zpracování a podání daňových přiznání, zajištění zpracování účetní firmou nebo daňovým poradcem.
Homestaging - profesionální příprava nemovitosti k pronájmu za účelem zaujmout co nejvíce zájemců.
Vzhledem k tomu, že většina potřebných a důležitých činností je zahrnuta v rámci této správy, je pouze malá část služeb, které standardní správa nepokrývá. Tyto služby označujeme jako extra placené.
Pokud některá služba není výslovně uvedena v našem ceníku či nabídce, rádi ji pro vás dle vašeho přání individuálně naceníme a zajistíme.
Ceník pravidelné správy vaší nemovitosti
Nemovitost o velikosti 1+kk a 1+1
800kč měsíčně
Do této kategorie patří zařízení i nezařízené menši byty většinou do 40 m2 určené pro 1 -2 osoby
Nemovitost o velikosti 2+kk a 2+1
1 000 kč měsíčně
Do této kategorie patří zařízené i nezařízené byty střední velikosti do 70 m2 určené pro 2-4 osoby
Nemovitost o velikosti 3+kk a více
1 300 Kč měsíčně
Do této kategorie patří zařízené i nezařízené byty větší velikosti určené pro rodiny a spolubydlení
Aplikace pro správu nemovitosti
V rámci zvoleného paušálního balíčku můžete využít aplikace pro správu nemovitosti. Tato aplikace umožňuje vlastníkům snadno sledovat přijaté platby, náklady spojené s provozem bytu, termíny pravidelných revizí, mít přehled o nájemnících a mít k dispozici další důležité informace související s vaší nemovitostí. Výhodou je také on-lin podpora nájemníků a Help-desk.
Rádi si s vámi popovídáme o vaší konkrétní nemovitosti, možnostech pronájmu a ceně za správu dle velikosti jednotky. Kontaktujte nás, domluvíme si osobní schůzku a navrhneme způsob správy.