Proč právě my
Postaráme se o každý metr čtverečný
Kvalitní správa nemovitosti začíná důvěrou. Stavíme na spolehlivosti, odpovědnosti a férovém přístupu. Udržitelnost, ziskovost a modelace služeb je pro nás samozřejmostí. Našim cílem je je vaše spokojenost.
Proč si vybrat právě nás
Společnosti SFF Czech se věnuje pronájmům a správě nemovitostí již od roku 2007, kdy začala pomáhat zahraničním studentům s relokací do Prahy. Postupně jsme se vyprofilovali jako specialisté na dlouhodobé pronájmy a komplexní správu bytů, domů i celých činžovních objektů. Od roku 2012 se této oblasti věnujeme naplno.
Naše služby využívají, jak čeští, tak zahraniční vlastníci - jednotlivci, investoři i firmy. Spoléhají na naši profesionalitu, zodpovědný přístup a schopnost přizpůsobit se specifickým potřebám každé nemovitosti.
Díky dlouholetým zkušenostem
Víme, co funguje v každém provozu pronájmu a správy
Dokážeme včas a rychle předcházet možným problémům
Rozumíme potřebám našim českých i zahraničních klientů
Ke každé nemovitosti přistupujeme vždy individuálně
Jsme flexibilní a přizpůsobíme potřebám každého majitele
Dbáme na dlouhodobou hodnotu nemovitosti a ziskovost

Co spravujeme
Máme zkušenosti s jednotlivými byty, nájemními domy i menšími komerčními objekty. Našim klientům zajišťujeme:
Technickou správu
Pravidelné kontroly, řešení poruch, revize, opravy, koordinaci rekonstrukcí.
Ekonomickou správu
Kontrola plateb nájmů, vyúčtování služeb a komunikace s nájemníky během celé doby pronájmu.
Komunikační servis
Jednání s SVJ, úřady, dodavateli, nájemci i podnájemci v českém a anglickém jazyce.
Správu inzerce nabídek
Inzerce, komunikace s hosty, úklid a správa rezervačních platforem a správné nastavení cen.
Pronájem nemovitostí
Zajistíme nejen provozní správu, ale také rychlé a spolehlivé nalezení nájemníků.
Klienti si mohou vybrat se několika forem správy podle rozsahu a typu nemovitosti. Vždy navrhujeme řešení na míru.
Jak pracujeme
Ke každé nemovitosti přistupujeme s maximální péčí, jako bychom ji vlastnili.
Máme nastavené efektivní interní procesy pro běžnou správu i krizové situace.
Jsme flexibilní a hledáme řešení výhodná pro majitele bytů i nájemních domů.
Zakládáme si na otevřené komunikaci. Vše řešíme včas, srozumitelně a bez zbytečných odkladů.


Důvěra, která zavazuje
spolehlivost a odpovědný přístupu ke všem vlastníkům
výborné znalosti trhu a právního rámce v realitním oboru
schopnosti rychle a efektivně reagovat na potřeby klientů
partnerství, lidský přístup a férové jednání za každé situace
transparentnost našich služeb a vynaložených financí
komunikace, dlouhodobá stabilita a ochrana investic
modernizace a snadné sdílení a přístup k informacím
Kdo stojí za firmou

Bc. Simona Mocková
Zakladatelka a jednatelka společnosti
Bc. Simona Mocková je absolventkou Vysoké školy podnikání, a.s. v Ostravě, oboru Ekonomie. Svou profesní dráhu začala v cestovním ruchu, kde působila jako průvodkyně a později jako manažerka incomingové agentury. Má bohaté zkušenosti s organizací pobytů pro zahraniční turisty, vládní delegace, konference i VIP klienty.
Dnes určuje směřování firmy a je oporou v obchodních i strategických rozhodnutích. Vyniká organizačními schopnostmi a nebojí se pracovních výzev ani inovací. Klienti si její práce cení pro odpovědný přístup, přímočaré jednání, empatii a přátelské vyjednávání. Díky jejímu vedení se společnost stabilně rozvíjí a neustále rozvíjí nabídku služeb.

Lucie Koubková
Realitní makléřka a správkyně domů
Lucie Koubková je součástí týmu od samého začátku. Specializuje se na pronájmy a správu nemovitostí, přičemž zajišťuje každodenní komunikaci s klienty, přípravu smluv, inzerci nemovitostí, vedení prohlídek i koordinaci servisních zásahů.
Desetiletý pobyt v USA jí umožnil lépe porozumět specifickým potřebám zahraničním klientů a být oporou při orientaci na českém realitním trhu. Její silné stránky jsou pečlivost, praktické myšlení, výborné technické myšlení a schopnosti a ochota hledat efektivní řešení. Klienti a kolegové si na ní cení vstřícnosti, pracovitosti, trpělivosti, rychlého jednání a spolehlivosti a to jak v pracovním, tak i soukromém životě.





Kdo tvoří náš kolektiv
Dnes náš tým tvoří nejen stálí pracovníci, ale i prověřená síť externích specialistů, a to od elektrikářů, plynařů a revizních techniků, přes malíře, řemeslníky, fotografy a úklidové pracovníky až po advokáty, finanční poradce, IT specialisty, webdesignery a dopravní firmy. Tato spolupráce umožňuje společnosti pružně reagovat na potřeby klientů a zajišťovat komplexní služby na vysoké úrovni.
Práci bereme vážně, ale s lidským přístupem
Máme to štěstí, děláme, co nás baví a je to na nás znát. Každý klient je pro nás partnerem, jehož potřeby vnímáme individuálně a s respektem. Dlouhodobé vztahy, které s majiteli budujeme, jsou pro nás tou nejlepší vizitkou.