Správa komerčních prostor
Poskytujeme komplexní technickou správu budov, která zahrnuje pravidelnou údržbu, zákonné revize, správu a aktualizaci smluv s dodavateli i kontrolu dodržování platných norem. Zajišťujeme také havarijní pohotovost, organizaci úklidu společných prostor a optimalizaci provozních nákladů. Celkově koordinujeme všechny technické a provozní činnosti tak, aby byl provoz budovy plynulý a bezproblémový.
S naší správou získáte profesionální dohled nad celým objektem, včetně pravidelné kontroly technického stavu, údržby společných prostor a zajištění bezproblémového provozu. Veškerou agendu a komunikaci s dodavateli a nájemci přebíráme za vás, čímž vám ušetříme čas a starosti.

Rozsah činnosti správy
Dokumenty a evidence
Převzetí budovy do správy, evidence smluv, faktur, stávajících revizí, plánků a projektů týkajících se objektu. Vstupní technická prohlídka budovy, archivace dokumentů do systému správy.
Pravidelná údržba
Pravidelná návštěva technika, výměna žárovek, drobné opravy, seřízení dveří, kontrola technických zařízení a stavebních prvků, návrhy oprav a jejich realizace.
Revize a kontroly
Zajištění zákonných revizí elektro spotřebičů, plynových kotlů, výtahů či hromosvodů. Servis klimatizací včetně pravidelné sezonní kontroly. Podrobná evidence díky systému správy.
Zařízení a energie
Správa údržby kotelny a dalších technologických zařízení. Příprava kotle na topnou sezónu, vedení servisních knih a revize. Pravidelné odečty měřidel a jejich evidence.
Smlouvy a náklady
Administrace smluv energií a služeb, kontrola faktur a jejich dodržování smluvních podmínek. Komunikace s dodavateli, transparentní rozúčtování služeb.
Dodavatelé a úspory
Výběrová řízení, porovnání cen, výběr a doporučení vhodného dodavatele tak, aby byla zajištěna nejlepší cena v požadované kvalitě včetně kontroly realizace.
Bezpečnost a přístupy
Správa klíčů, čipů a ovladačů od celého objektu včetně přístupů pro nájemce. Podrobná evidence vydaných přístupů. Kontrola a údržba kamerového systému v souladu s GDPR.
Pravidelný úklid domu
Zajištění pravidelných i nepravidelných úklidů společných prostor. Údržba dvorů, teras, balkónů, okapů, hromosvodů a péče o zeleň. V zimních měsících údržba před domem.
Pojistné události
Při mimořádných událostech dokumentace škody, komunikace s pojišťovnou, založení pojistné události, řešení škod a cenová kalkulace. Zajištění deratizace a desinfekce objektu dle potřeby.





Finanční podmínky
Ať už hledáte komplexní technické zajištění, pravidelnou údržbu nebo podporu při mimořádných událostech, jsme připraveni převzít odpovědnost a plynulý chod vaší budovy. Nabízíme spolehlivé služby přizpůsobené konkrétním potřebám vaší nemovitosti.
Cena správy komerční budovy je stanovena individuálně podle velikosti a stavu objektu, rozsahu požadovaných služeb a předpokládaných oprav a rekonstrukcí. Výchozí cena se také odvíjí od rozsahu agendy spojené s nájemci objektu a náročnosti správy použitých technologií v budově.
Zajistěte své nemovitosti
Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci. Společně najdeme ideální řešení, které bude funkční, efektivní a dlouhodobě uržitelné.